Sunday, February 18, 2024
HomeClassified Adsآف لائن اور آن لائن میڈیا کو کیسے مربوط کریں

آف لائن اور آن لائن میڈیا کو کیسے مربوط کریں

ROI مقاصد تک پہنچنے کے لیے آف لائن اور آن لائن میڈیا کو کیسے مربوط کریں۔

واقعی موثر اشتہار بازی کوئی آسان کام نہیں ہے۔ لیکن پیغامات اور میڈیا کی اقسام کو صحیح طریقے سے حاصل کرنا مارکیٹنگ ROI کو تبدیل کر سکتا ہے۔ اس کا مطلب ہے ایک مربوط حکمت عملی بنانے کے لیے آف لائن اور آن لائن میڈیا کا فائدہ اٹھانا جو آپ کے برانڈ کا پیغام صارفین کے سامنے متعدد ٹچ پوائنٹس پر پہنچاتا ہے۔

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

خریداری کا آج کا راستہ پہلے سے کہیں زیادہ پیچیدہ ہے، راستے میں کافی خلفشار کے ساتھ۔ یہاں تک کہ جب صارفین اشتہارات سے مکمل طور پر گریز نہیں کر رہے ہیں، وہ شاذ و نادر ہی لکیری لین دین میں مشغول ہوتے ہیں۔ صارفین کی طرف سے پہلی بار آن لائن اشتہار دیکھنے اور فوری طور پر “ابھی خریدیں” پر کلک کرنے سے پیدا ہونے والی تبدیلیاں بہت کم ہیں۔ زیادہ امکان ہے کہ، ایک صارف چینل پر خریداری کرنے سے پہلے ڈیجیٹل اور آف لائن دونوں طرح سے کئی اشتہارات دیکھتا ہے جو کہ سب سے زیادہ آسان ہے – چاہے آن لائن ہو، کسی مقامی خوردہ فروش کے پاس چلا رہا ہو، یا، دونوں کا مجموعہ “کلک اور اکٹھا کریں” کی بدولت۔

اور موبائل کو نہ بھولیں۔ اپنے ہاتھوں کی ہتھیلیوں میں پورے انٹرنیٹ سے لیس، اسمارٹ فون استعمال کرنے والوں میں سے ایک مکمل 82 فیصد ان خریداریوں پر اپنے فون سے مشورہ کرتے ہیں جو وہ اسٹور میں کرنے والے ہیں۔*

اس سے برانڈز پر ایک واضح، مستقل اور زبردست تمام چینل کی موجودگی کو برقرار رکھنے کے لیے بہت زیادہ دباؤ پڑتا ہے تاکہ جب صارفین مواد اور اشتہارات کے ساتھ مشغول ہونے کا انتخاب کریں، تو برانڈڈ پیغامات صحیح چینل پر صحیح لمحے میں دستیاب ہوں۔

کیا آپ اپنی مارکیٹنگ کی کوششوں کو درست طریقے سے منسوب کر رہے ہیں؟ مزید تلاش کرو.

اگر آپ ہر جگہ نہیں ہو سکتے تو صحیح جگہوں پر رہیں
درست لمحات پر اومنی چینل صارفین سے ملاقات اور ان سے مشغول ہونے کے لیے تیزی سے متنوع میڈیا مکس میں سرمایہ کاری کی ضرورت ہوتی ہے۔ یقیناً، ہم سب جانتے ہیں کہ یہ کہنے سے کہیں زیادہ آسان ہے۔ ہر جگہ اشتہار کی جگہ خریدنا ممکن نہیں ہے۔ اس کے بجائے، مارکیٹرز کو ہر چینل کے اثرات کا جائزہ لیتے ہوئے ہدف کے سامعین اور ان کے استعمال کردہ چینلز کا مطالعہ کرنا چاہیے۔

اگلا مرحلہ اس بنیاد پر اشتہارات کو بہتر بنانا ہے کہ کون سے چینلز بہترین نتائج دے رہے ہیں، کم کارکردگی دکھانے والوں کو پیچھے چھوڑنا اور جیتنے والوں میں زیادہ سرمایہ کاری کرنا ہے۔ یہ جاری کورس کی اصلاح آپ کو مثالی میڈیا مکس تلاش کرنے میں مدد کرتی ہے جو امکانات کو سیلز فنل سے نیچے لے جاتی ہے۔

اس کے مرکز میں زیادہ سے زیادہ ROI کو یقینی بنانے کے لیے بہترین امتزاج کا تعین کرنا ہے۔ سب سے زیادہ مؤثر آن لائن اور آف لائن میڈیا مکس پر پہنچنا ہم آہنگ، پرکشش صارفین کے تجربات کو تخلیق کرتا ہے جو نہ صرف فروخت کا باعث بنتا ہے بلکہ انتساب کی درستگی کو بھی بڑھاتا ہے، جس سے مارکیٹرز یہ تعین کر سکتے ہیں کہ اشتہاری ڈالر کہاں خرچ کیے جاتے ہیں۔

آن لائن اور آف لائن میڈیا کے فوائد کو سمجھنا

ہر اچھی اشتہاری حکمت عملی کے لیے ہر چینل کی خوبیوں کو سمجھنے کے ساتھ ساتھ لچک کی ضرورت ہوتی ہے۔ ذہن میں رکھیں کہ “زیادہ سے زیادہ” مکس صارفین کی عادات کے تیار ہونے کے ساتھ ہی بدل سکتا ہے، اور سخت اخراجات کو تفویض کرنے کے بجائے ایک فلوڈ بجٹ کا ہدف رکھتا ہے۔ یہ لچک اس بات کو یقینی بنائے گی کہ آپ زیادہ سے زیادہ ROI حاصل کرنے کے لیے لائیو مہمات کو بہتر بنا سکتے ہیں۔

مارکیٹرز ڈیجیٹل کو اس کی درست ہدف بندی، کم قیمت، ریئل ٹائم ڈیٹا، اور واضح انتساب کی وجہ سے پسند کرتے ہیں:

ھدف بندی: اعلی درجے کی ھدف بندی اشتھاراتی رسائی اور تعدد میں فوری ایڈجسٹمنٹ کی اجازت دیتی ہے کیونکہ نئی بصیرتیں سامنے آتی ہیں۔ پروگرامیٹک خریداری اور ریئل ٹائم بولی لگانے کی حکمت عملی مارکیٹرز کو جگہ خریدنے اور فوری اشتہار کی ترسیل حاصل کرنے دیتی ہے۔
لاگت کی تاثیر: ڈیجیٹل کم مہنگا ہے، جو مارکیٹرز کو کم قیمت پر بجٹ بڑھانے اور زیادہ صارفین تک پہنچنے کے قابل بناتا ہے۔
پیمائش: آن لائن انتساب اور مشغولیت کی پیمائش کرنا آسان ہے۔ مارکیٹرز کے لیے، ڈیجیٹل صارفین کے مقامی مواد پر کلک کرنے اور پروڈکٹ کو آن لائن خریدنے کے درمیان ایک لکیر کھینچنا بہت آسان بناتا ہے، اس سے زیادہ یہ ان صارفین کی شناخت کرنا ہے جو ایک بل بورڈ پاس کرتے ہیں اور وہی چیز خریدنے کے لیے اسٹور کی طرف جاتے ہیں۔
پرنٹ اشتہارات، نشریات، ریڈیو، اور دیگر آف لائن چینلز بھی مختلف طریقوں سے فائدہ مند ہیں:

طویل شیلف لائف: آف لائن میڈیا زیادہ مستقل، طویل مدتی نمائش پیش کرتا ہے۔ ایک صارف اشتہارات سے بھرے میگزین کو ہفتوں یا مہینوں تک رکھ اور دیکھ سکتا ہے، یا ہر روز اسی بل بورڈ سے گاڑی چلا سکتا ہے۔ درحقیقت، مکمل 40 فیصد آن لائن تلاش کرنے والے آف لائن چینل سے متاثر ہونے کے بعد خریداری کرتے ہیں۔
ثانوی سامعین کی مصروفیت: اپنی لمبی عمر کی وجہ سے، آف لائن میڈیا ثانوی سامعین تک پہنچ سکتا ہے، جس سے زیادہ نمائش اور منہ سے اثر و رسوخ کی زیادہ صلاحیت ہوتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: ڈیجیٹل مارکیٹنگ پلیٹ فارم کیا ہے
برانڈ بیداری میں اضافہ: برانڈ کی تعمیر آف لائن چینلز کی بنیاد ہے۔ ان وسیع اشتہارات کے بارے میں سوچیں جو آپ سپر باؤل کے دوران دیکھتے ہیں۔ زیادہ تر توجہ مصنوعات کی فروخت پر نہیں بلکہ برانڈ کی شناخت قائم کرنے پر مرکوز ہیں۔
آف لائن اور آن لائن میڈیا کے درمیان خلا کو کیسے پُر کریں۔
آج کے اومنی چینل کنزیومر لینڈ سکیپ میں، مربوط آن لائن اور آف لائن مہمات برانڈز کے لیے طاقتور نتائج پیدا کر سکتی ہیں، ڈیجیٹل کی رفتار اور درستگی کو روایتی برانڈ بنانے کی طاقت کے ساتھ ملا کر۔

لیکن یہ صرف ایک مربوط موجودگی قائم کرنے سے زیادہ ہے۔ یہ ہموار، مشغول صارفین کے تجربات پیدا کرنے کے بارے میں ہے جو سیلز اور اعلی ROI کا باعث بنتے ہیں۔ ہر چینل پر پیغام رسانی کو سیلز فنل کے اندر ہر صارف کے مقام سے مربوط اور مطلع کیا جانا چاہیے۔ آن لائن اور آف لائن صارفین کی مصروفیات کی ترتیب اور اثر و رسوخ کو اچھی طرح سمجھنا ضروری ہے۔

رکاوٹ درست، بروقت حاصل کرنا ہے،

مجموعی ڈیٹا. تبادلوں پر آن لائن/آف لائن اثرات کا سراغ لگانا اور اس کی پیمائش کرنا مارکیٹرز کے لیے ایک طویل عرصے سے ایک چیلنج رہا ہے کیونکہ یہ مہمات روایتی طور پر ان میٹرکس کے ساتھ الگ سے ناپی جاتی ہیں جن کا باہمی تعلق مشکل ہے۔

کراس چینل کے تجربات فراہم کرنے کے لیے جو ROI کو چلاتے ہیں، مارکیٹرز کو آن لائن اور آف لائن دونوں طرح کے تعاملات کے بارے میں گہری اور مکمل بصیرت کی ضرورت ہوتی ہے، جو کہ شخصی سطح کے ڈیٹا کا استعمال کرتے ہوئے سچائی کے ایک واحد ذریعہ میں مل کر اور ڈسٹل کیا جاتا ہے۔ اسے یونیفائیڈ مارکیٹنگ پیمائش (UMM) حکمت عملی کے طور پر جانا جاتا ہے، ایک ایسا نقطہ نظر جو آف لائن اور آن لائن میڈیا کے درمیان فرق کو ختم کرتا ہے، اور ذاتی سطح تک ہر ٹچ پوائنٹ کا ایک دانے دار، مربوط نظریہ فراہم کرتا ہے۔

آف لائن اور آن لائن نتائج کی پیمائش

میڈیا مکس ماڈلنگ کا استعمال اکثر آف لائن اشتہارات کو ٹریک کرنے کے لیے کیا جاتا ہے، سیلز پر مہم کے اثرات کی پیمائش کرتے ہوئے خریداروں کے رجحانات کا تعین کرنے کے لیے تاریخی ڈیٹا کو شامل کیا جاتا ہے، جیسا کہ موسمی۔ منفی پہلو یہ ہے کہ یہ مجموعی ڈیٹا پسماندہ نظر آتا ہے اور صارفین کے انفرادی تعاملات کی پیمائش نہیں کر سکتا۔

آن لائن مہمات ملٹی ٹچ انتساب ماڈل کا فائدہ اٹھاتی ہیں جو ذاتی سطح پر ہر صارف کے تعامل کو ٹریک کرتی ہیں۔ صحیح طریقے سے کیے جانے پر، یہ ماڈل مخصوص ٹچ پوائنٹس کو نمایاں کرتے ہیں جن کے ساتھ صارف مخصوص چینلز پر مصروف ہے۔ تاہم، ان بصیرت کے معیار اور درستگی پر اعتراض کیا جا سکتا ہے۔ انتساب کے ماڈل اپنے ساتھ متعدد ممکنہ غلط انتسابات لاتے ہیں، جو مارکیٹرز کو غلط جگہوں پر اپنی کوششوں کو بہتر بنانے کا باعث بن سکتے ہیں۔

مزید برآں، آن لائن اور آف لائن پیمائش کے لیے ایک خاموش نقطہ نظر کے نتیجے میں صارفین کے وسیع سفر میں تمام تعاملات میں محدود مرئیت پیدا ہوتی ہے۔

یونیفائیڈ پیمائش مجموعی ڈیٹا، صارفی رجحانات، اور شخصی سطح کے تعاملات کی بصیرت پیش کرتی ہے۔ ROI چلانے والے چینلز اور ٹچ پوائنٹس کا ایک واضح اور مربوط نظارہ پیش کرنے کے ساتھ ساتھ وہ چینلز ایک دوسرے کے ساتھ کس طرح تعامل کرتے ہیں، مارکیٹرز حکمت عملی کو بہتر بنا سکتے ہیں، تبادلوں کو آگے بڑھا سکتے ہیں اور برانڈ بیداری کر سکتے ہیں۔

یہاں یہ ہے کہ یہ کیسے ہوا ہے۔ پہلے قدم کے طور پر، KPIs کی نشاندہی کی جاتی ہے جو کامیابی کا تعین کریں گے، ان ماڈلز کے ساتھ جو اس کامیابی کی پیمائش کے لیے استعمال کیے جائیں گے۔ اگلا، ٹیموں کو یہ یقینی بنانا ہوگا کہ صحیح ڈیٹا اکٹھا کیا جا رہا ہے۔ آن لائن مہمات کے لیے، یہ ایک آسان کام ہے۔ آف لائن پیغام رسانی کے لیے، اس کا مطلب ہے:

صارفین کی فہرستیں پرنٹ کریں۔
ریڈیو براڈکاسٹ زپ کوڈ والے علاقے
V. باکس ٹاپ ڈیٹا اور سمارٹ T.V. ڈیٹا
میڈیا سبسکرپشن کی فہرستیں پرنٹ کریں۔
مہم کی رسائی اور مشغولیت کی مکمل تفہیم کے لیے آف لائن معلومات کا موازنہ ڈیجیٹل مصروفیات سے کیا جاتا ہے۔

اعداد و شمار کی وسیع مقدار کی وجہ سے جو ایک متحد نقطہ نظر سے حاصل ہو سکتا ہے، اس کے لیے ضروری ہے کہ اس سب کا احساس دلانے کے لیے ایک نظام موجود ہو۔ درحقیقت، گارٹنر نے رپورٹ کیا ہے کہ آج کے مارکیٹنگ تجزیہ کار مہمات کو بہتر بنانے کے لیے بصیرت کے لیے ڈیٹا کا جائزہ لینے سے زیادہ وقت جھگڑا کرنے میں صرف کرتے ہیں۔

ڈیٹا کو موقع میں تبدیل کرنے کے لیے ایک تجزیاتی پلیٹ فارم کی ضرورت ہوتی ہے جو بڑے ڈیٹا کو اکٹھا کرنے اور اس سے منسلک کرنے کے قابل ہو اور اسے تیزی سے قابل عمل بصیرت میں تبدیل کر سکے تاکہ مارکیٹنگ ٹیموں کے پاس زیادہ سے زیادہ وقت ہو اور وہ بہترین نتائج کے لیے درست مہمات کا تجزیہ کر سکیں۔

تمام ٹکڑوں کی جگہ کے ساتھ، مارکیٹرز میڈیا مکس کو زیادہ مؤثر طریقے سے مربوط کرنے اور ROI کو چلانے کے لیے آف لائن میڈیا ایکسپوژر کو ڈیجیٹل مصروفیت اور ان اسٹور یا آن لائن سیلز کنورژن کے ساتھ مل سکتے ہیں۔

حتمی خیالات

زمین کی تزئین کی ترقی ہو رہی ہے۔ مقابلہ سخت ہے۔ مارکیٹرز کے لیے بجٹ کی پابندیوں کے درمیان وسیع پیمانے پر چینلز پر موجود ہونا کافی مشکل ہو سکتا ہے، ذاتی سطح پر چینلز پر میڈیا کو مؤثر طریقے سے مربوط کرنے کو چھوڑ دیں۔ لیکن جب آن لائن اور آف لائن میڈیا کا صحیح امتزاج ایک ساتھ کام کرتا ہے، تو مارکیٹرز زیادہ بھرپور، زیادہ پرکشش، ہموار کسٹمر کے تجربات فراہم کرتے ہیں جو حقیقی نتائج فراہم کرتے ہیں۔ کلید یہ ہے کہ صارف کے سفر کا ایک واحد منظر تخلیق کیا جائے، جس میں ایک متحد پیمائش کے نقطہ نظر کا استعمال کرتے ہوئے آف لائن اور آن لائن ڈیٹا کو ملایا جائے۔

RELATED ARTICLES

Leave a Reply

Most Popular

Latest