Wednesday, February 21, 2024
HomeArticlesDigital Marketingرئیل اسٹیٹ مارکیٹنگ کے پانچ ٹولز

رئیل اسٹیٹ مارکیٹنگ کے پانچ ٹولز

رئیل اسٹیٹ مارکیٹنگ کے پانچ ٹولز جو آپ کو مزید گھر بیچنے میں مدد کرتے ہیں۔

5 real estate marketing tools

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

اگر آپ  مزید گھر فروخت کرنے کے خواہاں ہیں، تو ہم تجویز کریں گے کہ رئیل اسٹیٹ مارکیٹنگ کے مزید ٹولز تلاش کرنے کے بجائے، آپ رئیل اسٹیٹ مارکیٹنگ ٹولز کی ایک چھوٹی تعداد کو زیادہ موثر طریقے سے استعمال کرنا شروع کریں۔ آئیے 5 بنیادی رئیل اسٹیٹ مارکیٹنگ ٹولز پر ایک نظر ڈالیں جنہیں آپ مزید گھر فروخت کرنے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں۔

ان میں سے ہر ایک ٹول ایک کامیاب مارکیٹنگ کی حکمت عملی کا ایک لازمی جزو ہے، اور جب آپ ان میں سے ہر ایک میں واقعی اچھے ہو جائیں گے، تو آپ اپنے آپ کو بہت کم کام کرتے ہوئے اور زیادہ گھر بیچتے ہوئے پائیں گے۔ اچھا لگتا ہے، ٹھیک ہے؟

آئیے آگے بڑھیں۔ 5 رئیل اسٹیٹ مارکیٹنگ ٹولز کے لیے ہماری سرفہرست سفارشات جو آپ کو زیادہ گھر بیچنے میں مدد کرتی ہیں (کم کام کے ساتھ) یہ ہیں:

ایک CRM
سوشل میڈیا
آپکی ویب سائٹ
ای میل مارکیٹنگ
چیٹ بوٹس

01. آپ کے رئیل اسٹیٹ مارکیٹنگ ٹیک اسٹیک کو منظم کرنے کے لیے ایک CRM

ایسا محسوس ہوتا ہے کہ جب بھی کوئی رئیل اسٹیٹ مارکیٹنگ ٹولز کے بارے میں بات کرتا ہے، سوشل میڈیا پہلی تجویز ہے۔ اور میں سوشل میڈیا پر جاؤں گا، لیکن ایک چیز ہے جو فیس بک اور انسٹاگرام کو پیچھے چھوڑ دیتی ہے جب بات رئیل اسٹیٹ کی مارکیٹنگ کی ہو۔ یہ ایک CRM ہوگا۔

CRM یا کسٹمر ریلیشن شپ مینجمنٹ سوفٹ ویئر ایک ایسا ٹول ہے جو آپ کے تمام مارکیٹنگ ٹولز — آپ کا ای میل مارکیٹنگ پلیٹ فارم، آپ کے سوشل میڈیا اکاؤنٹس، مارکیٹنگ اور سیلز دستاویزات، اور ورک فلوز — کو ایک جگہ پر لاتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: کلاسیفائیڈ اشتہارات کے ذریعے  اپنے بزنس لیڈز کو کیسے بڑھایا جائے۔

ان ٹولز میں سے ہر ایک — مشترکہ، آپ کے ٹیک اسٹیک — کا آپ کی رئیل اسٹیٹ مارکیٹنگ کی حکمت عملی کے لیے ایک مخصوص اور اہم مقصد ہے۔ لیکن، جب آپ سوشل میڈیا کو ایک جگہ، دوسری جگہ اپنی ویب سائٹ، اور دوسری جگہ ای میل کا انتظام کر رہے ہوتے ہیں، تو آپ کی مارکیٹنگ کی کوششوں کو سیدھ میں لانا مشکل ہوتا ہے، اور اس سے بھی زیادہ مشکل ہوتا ہے کہ آپ اس بات پر نظر رکھیں کہ کیا پوسٹ کیا جا رہا ہے یا کب بھیج رہا ہے۔

ایک اچھا CRM ان تمام ٹولز کو ایک سادہ، استعمال میں آسان پلیٹ فارم میں لاتا ہے، جس میں آپ کی رئیل اسٹیٹ ڈویلپمنٹ یا ایجنسی میں آنے والی ہر ایک لیڈ کو ٹریک کرنے کے اضافی فائدے کے ساتھ۔

کبھی بھی گرم لیڈ نہ چھوڑیں یا دوبارہ ای میل بھیجنا نہ بھولیں۔ اگر آپ اپنی رئیل اسٹیٹ مارکیٹنگ کی حکمت عملی کو فروغ دینے میں سنجیدہ ہیں، تو یہ وقت ہے کہ CRM کے بارے میں سنجیدہ ہوں۔

وہاں بہت سارے اختیارات موجود ہیں، لیکن ہم ہمیشہ HubSpot کی تجویز کرتے ہیں۔ وہ ایک مفت ورژن پیش کرتے ہیں (آزمائشی نہیں، ان کے CRM کا مکمل طور پر مفت ورژن)، یہ شروع کرنے اور یہ دیکھنے کا ایک بہترین طریقہ ہے کہ CRM آپ کے لیے کتنا کر سکتا ہے۔

جب آپ کے تمام مارکیٹنگ ٹولز ایک جگہ رہتے ہیں، تو ان سب سے زیادہ سے زیادہ فائدہ اٹھانا بہت آسان ہوتا ہے۔

02. سوشل میڈیا

ٹھیک ہے، اب جب کہ ہم نے CRM کو راستے سے ہٹا دیا ہے، آئیے اس پر اترتے ہیں جس کی آپ کو سننے کی توقع تھی: سوشل میڈیا۔

میں نے یہ کہا ہے، اور اسی طرح شاید ہر دوسرا مواد مارکیٹر وہاں موجود ہے۔ سوشل میڈیا کسی بھی رئیل اسٹیٹ کمپنی کے ٹول باکس میں مارکیٹنگ کے بہترین ٹولز میں سے ایک ہے۔

پلیٹ فارم جیسے: فیس بک، ای ٹی او بی ایس،  انسٹاگرام، ہوز، ٹویٹراور مزید، آپ کی رئیل اسٹیٹ کی ترقی یا ایجنسی کے بارے میں بات کرنے کے لیے بہترین جگہیں ہیں۔

چونکہ آپ نے اس میں سے زیادہ تر پہلے سنا ہوگا، اس لیے میں زیادہ گہرائی میں نہیں جاؤں گا۔ اس کا خلاصہ یہ ہے کہ سوشل میڈیا ایک پرورش کا آلہ ہے۔ اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ آپ کس پلیٹ فارم کا انتخاب کرتے ہیں، یہ گھروں، نئی پیشرفتوں، اپنی پراپرٹی کی خوبصورت تصویر کشی، اور وسیع تر سامعین تک پہنچنے کا ایک طریقہ ہے۔

جب آپ ایک ایسی سوشل میڈیا حکمت عملی تیار کرنے کی کوشش کرتے ہیں جو مستقل اور قابل اشتراک ہو، تو آپ برانڈ کی آگاہی کو بڑھا رہے ہیں، اور ممکنہ لیڈز کی ایک وسیع رینج تک اپنا نام پہنچا رہے ہیں۔

اگر آپ اپنی سوشل میڈیا مارکیٹنگ کی حکمت عملی کو بہتر بنانے کے لیے کچھ  تلاش کر رہے ہیں تو ان میں سے کچھ پوسٹوں کو دیکھیں۔

ڈیجیٹل مارکیٹنگ کیا ہے

آن لائن کلاسیفائیڈ اشتہارات استعمال کرنے کے چند بڑے فوائد

آپ کے کاروبار کے لیے کلاسیفائیڈ اشتہار کیوں ضروری ہے

کلاسیفائیڈ اشتہار کو کار آمد بنانے کے پانچ طریقے

اور ادا شدہ سماجی کے بارے میں بھی مت بھولنا۔ جب مناسب طریقے سے استعمال کیا جائے تو، یہ ایک قابل ذکر طور پر موثر ٹول ہے جو نسبتاً کم خرچ کے لیے سنجیدہ لیڈز فراہم کر سکتا ہے۔

03. آپ کی ویب سائٹ

زیادہ تر رئیل اسٹیٹ ایجنسیاں اور ترقیاں اپنی ویب سائٹ کو مارکیٹنگ کے آلے کے طور پر نہیں سوچتی ہیں۔

یہ ہے.

اگر آپ اپنی ویب سائٹ کو مضبوط مارکیٹنگ ٹول کی طرح استعمال کرتے ہیں، تو آپ سنجیدہ منافع دیکھ سکتے ہیں۔ آپ کی ویب سائٹ واحد ڈیجیٹل جگہ ہے جس کی اصل میں آپ کی ملکیت ہے۔ اگر آپ اسے صحیح طریقے سے بہتر بناتے ہیں، تو آپ مزید صحیح وزیٹرز کو کھینچنا شروع کر دیں گے، جو بالآخر اہل لیڈز، امکانات اور پھر گاہکوں میں تبدیل ہو جاتے ہیں۔

نیا کال ٹو ایکشن
اپنی ویب سائٹ کو مارکیٹنگ ٹول کے طور پر کیسے استعمال کریں؟ ہتھکنڈوں کے ساتھ شروع کریں جیسے:

SEO – متعلقہ مطلوبہ الفاظ کے لیے آپ کی سائٹ کی درجہ بندی میں مدد کرنے کے لیے
بلاگنگ — زیادہ صحیح ٹریفک حاصل کرنے کے لیے
مواد کی پیشکشیں — اس “صحیح ٹریفک” کو اہل لیڈز میں تبدیل کرنے کے لیے جو خریدنے کے لیے تیار ہیں۔
تلاش کے لیے موزوں ویب سائٹ بنا کر، اور اسے معیاری مواد کے ساتھ تیار کرنے سے جو آپ کے علاقے میں گھر کے خریداروں سے پوچھے جانے والے اہم سوالات کے جوابات دے، آپ اپنی درجہ بندی میں اضافہ دیکھنا شروع کر دیں گے۔ جیسا کہ آپ SERP درجہ بندی میں اضافہ کریں گے، آپ کو زیادہ صحیح ٹریفک نظر آئے گا، جس کا مطلب ہے کہ زیادہ صحیح لیڈز امکانات اور پھر فروخت میں تبدیل ہوتی ہیں۔

04. ای میل مارکیٹنگ

آپ کی ویب سائٹ اور سوشل میڈیا پلیٹ فارم ایسے ٹولز ہیں جو نئی لیڈز حاصل کرتے ہیں۔ لیکن ایک بار آپ ان لیڈز کے ساتھ کیا کرتے ہیں؟

آپ کے پاس وہ ہیں؟

ای میل مارکیٹنگ ایک طاقتور ٹول ہے، خاص طور پر رئیل اسٹیٹ ڈویلپرز اور ایجنسیوں کے لیے۔ اگر آپ نے کبھی زیلو جیسی ایپ پر گھر کی تلاش کی ہے، تو آپ جانتے ہیں کہ ایک بار جب آپ تلاش مکمل کر لیتے ہیں، تو Zillow آپ کو اس زپ کوڈ میں نئے گھروں اور پراپرٹیز کے ساتھ اپ ڈیٹ بھیجتا رہے گا۔

اگرچہ یہ اپ ڈیٹس آپ کو اپنے علاقے میں گھر تلاش کرنے میں مدد کرتی ہیں، وہ آپ کو زیلو پر رکھنے کا ایک بہترین کام بھی کرتی ہیں۔ (زیلو کے لیے بڑے پوائنٹس)

ای میل مارکیٹنگ آپ کے رئیل اسٹیٹ ڈویلپمنٹ یا ایجنسی کے لیے بالکل اسی طرح کام کر سکتی ہے۔

جیسا کہ آپ کوالیفائیڈ لیڈز کے ای میل پتے جمع کرتے ہیں، آپ انہیں ٹارگٹڈ ای میلز بھیجنا شروع کر سکتے ہیں جو انہیں مصروف رکھتی ہیں۔

اگر آپ رئیل اسٹیٹ ڈویلپر ہیں، تو انہیں اپنی ترقی کے ساتھ ہونے والے نئے واقعات کے بارے میں اپ ڈیٹس بھیجیں۔ کیا آپ نے نئے لاٹ جاری کیے ہیں؟ صرف چند جائیدادیں باقی ہیں؟ ایک بالکل نئی ترقی متعارف کروا رہے ہیں؟ یہ سب اہل لیڈز کو آپ کی کمپنی کے ساتھ دلچسپی اور مشغول رکھیں گے۔
اگر آپ ایک رئیل اسٹیٹ ایجنسی ہیں تو، نئی درج شدہ جائیدادوں کے امکانات بھیجیں جو ان کے تلاش کے معیار کے مطابق ہوں، یا آپ کو لگتا ہے کہ آپ کی دلچسپی ہو سکتی ہے۔ آپ اپنی ای میل فہرستوں کو الگ کرنے کے لیے کام کر سکتے ہیں تاکہ آپ کو دستی طور پر اپ ڈیٹس بھیجنے کی ضرورت نہ پڑے لیکن مخصوص فہرستوں میں نئے امکانات شامل کر سکتے ہیں جو ان کے مفادات کے مطابق ہوں۔

ای میل مارکیٹنگ نئے امکانات کو مصروف رکھنے کے بہترین طریقوں میں سے ایک ہے، اس بات کو یقینی بنانے میں مدد کرتی ہے کہ آپ کبھی بھی برتری سے محروم نہ ہوں کیونکہ وہ فیصلہ کرنے کے لیے بالکل تیار نہیں ہیں۔

05. چیٹ بوٹس

چیٹ بوٹس ایک حیرت انگیز رئیل اسٹیٹ مارکیٹنگ ٹول ہیں۔

کیوں؟

آئیے آپ کے گھر خریداروں کے بارے میں سوچیں۔

وہ کب اکثر گھروں کے لیے سرگرمی سے براؤزنگ کرتے ہیں؟ اگرچہ کچھ لوگ اپنے دوپہر کے کھانے کے اوقات میں، یا جمعہ کی دوپہر کے آخر میں جب وہ کام کرنے کے لیے تیار ہوتے ہیں براؤز کر سکتے ہیں، آپ کی زیادہ تر لیڈز رات اور اختتام ہفتہ پر ورچوئل ہوم ٹورز کے ذریعے اسکرول کر رہی ہیں۔

اور جب کہ آپ زیادہ سے زیادہ دستیاب ہونا پسند کرتے ہیں، زیادہ تر امکانات آپ کو جمعرات کی رات 11 بجے گھر یا جائیداد کے بارے میں پوچھنے کے لیے فون نہیں کریں گے۔

یہیں سے چیٹ بوٹس آتے ہیں۔

یہ آسان رئیل اسٹیٹ مارکیٹنگ ٹولز آپ کے لیے 24/7 کام کرتے ہیں، آپ کو چوبیس گھنٹے لیڈز کے ساتھ مشغول ہونے میں مدد کرتے ہیں — جب بھی وہ کسی گھر، لاٹ یا پراپرٹی میں سب سے زیادہ دلچسپی رکھتے ہوں۔

چیٹ بوٹس کچھ مختلف طریقوں سے کام کرتے ہیں — آپ انہیں براہ راست پیغام بھیجنے کے لیے ترتیب دے سکتے ہیں، آپ انھیں پوچھنے کے لیے کچھ سوالات دے سکتے ہیں، یا آپ انھیں مکمل طور پر انٹرایکٹو بنانے کے لیے تیار کر سکتے ہیں۔

اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ آپ کیسے شروع کرتے ہیں، کوئی بھی چیٹ بوٹ آپ کی رئیل اسٹیٹ کمپنی کو آپ کے لیڈز کے لیے دستیاب کرانے کا بہترین کام کرتا ہے جب بھی وہ آپ میں سب سے زیادہ دلچسپی لیتے ہیں۔ اس سے لیڈ جنریشن کی کچھ سنجیدہ صلاحیت پیدا ہوتی ہے۔

اگر آپ اپنے رئیل اسٹیٹ مارکیٹنگ ٹول باکس میں چیٹ بوٹس کو شامل کرنے میں دلچسپی رکھتے ہیں، تو بات چیت کی مارکیٹنگ پر یہ مضمون شروع کرنے کے لیے ایک بہترین جگہ ہے۔

وہاں سینکڑوں رئیل اسٹیٹ مارکیٹنگ ٹولز موجود ہیں۔ ہمیشہ ایک نئی ایپ یا ایک نئی ویب سائٹ آپ کی توجہ مبذول کرواتی ہے، جو آپ کو بتاتی ہے کہ یہ اگلی بڑی چیز ہے۔ لیکن، جب بات نیچے آتی ہے تو، سب سے کامیاب رئیل اسٹیٹ مارکیٹنگ ٹولز وہ ہوتے ہیں جو آپ کے پاس ہوتے ہیں۔

آپ Redfin یا Zillow پر جتنا چاہیں کام کر سکتے ہیں، لیکن حقیقت یہ ہے کہ آپ ان مارکیٹنگ ٹولز کے مالک نہیں ہیں۔

ویب سائٹ کے نیچے جانے کی صورت میں جو بھی کام آپ کسی تھرڈ پارٹی میں ڈالتے ہیں وہ سب ایک ہی لمحے میں ختم ہو سکتا ہے۔ مزید یہ کہ آپ کا ان تھرڈ پارٹی رئیل اسٹیٹ مارکیٹنگ ٹولز پر کنٹرول نہیں ہے۔ Zillow جیسی کسی چیز پر موجودگی ضروری ہے، لیکن آپ یہ کنٹرول نہیں کر سکتے کہ آپ کی فہرستیں یا پراپرٹیز کب، کہاں، یا کیسے ظاہر ہوں۔

جب آپ رئیل اسٹیٹ مارکیٹنگ ٹولز میں سرمایہ کاری کرتے ہیں جو آپ کے مالک ہیں، جیسے کہ آپ کی ویب سائٹ، آپ کی ای میل مارکیٹنگ کی حکمت عملی، اور یہاں تک کہ چیٹ بوٹس، آپ مستقبل میں اپنی ڈیجیٹل موجودگی کا ثبوت دے رہے ہیں، اور یہ کرتے وقت مزید گھر فروخت کر رہے ہیں۔

لیکن، اس کی ایک وجہ ہے کہ بہت سے رئیل اسٹیٹ پروفیشنلز کے پاس مضبوط ویب سائٹس یا ای میل مارکیٹنگ مہمات نہیں ہیں – یہ مشکل کام ہے، اور خود سے شروع کرنا مشکل ہوسکتا ہے۔ اگر آپ اپنی رئیل اسٹیٹ مارکیٹنگ کی حکمت عملی پر کنٹرول حاصل کرنا چاہتے ہیں، اور اسے آگے بڑھانے میں تھوڑی مدد چاہتے ہیں، تو ایون باؤنڈ ٹیم مدد کے لیے حاضر ہے۔ ہم رئیل اسٹیٹ ڈویلپرز کے لیے ڈیجیٹل مارکیٹنگ میں مہارت رکھتے ہیں، اور آپ کو بھی شروع کرنے میں مدد کرنے میں خوشی ہوگی۔

RELATED ARTICLES

Leave a Reply

Most Popular

Latest