Saturday, February 24, 2024
HomeArticlesDigital Marketingڈیجیٹل مارکیٹنگ پلیٹ فارم کیا ہے؟

ڈیجیٹل مارکیٹنگ پلیٹ فارم کیا ہے؟

ڈیجیٹل مارکیٹنگ پلیٹ فارم کیا ہے؟

جدید مارکیٹنگ مارکیٹنگ مہم کی جامع کارکردگی کا تجزیہ کرنے کے لیے ٹیکنالوجی پر انحصار کرتی ہے، اور مستقبل کی حکمت عملیوں اور فیصلہ سازی کی رہنمائی میں مدد کرتی ہے۔ ڈیجیٹل مارکیٹنگ پلیٹ فارم کی تعریف کرنے کا بہترین طریقہ یہ ہے کہ اسے دو حصوں میں تقسیم کیا جائے: ڈیجیٹل مارکیٹنگ اور ڈیجیٹل بزنس پلیٹ فارم۔ آئیے ایک نظر ڈالیں کہ دونوں کا تعلق کیسے ہے:

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

ڈیجیٹل مارکیٹنگ کیا ہے؟

ڈیجیٹل مارکیٹنگ کوئی بھی مارکیٹنگ کی پہل ہے جو آن لائن میڈیا اور انٹرنیٹ سے منسلک آلات جیسے کہ موبائل فونز، ہوم کمپیوٹرز، یا انٹرنیٹ آف تھنگز (IoT) کے ذریعے فائدہ اٹھاتی ہے۔ عام ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے اقدامات سرچ انجنوں، سوشل میڈیا، ایپلی کیشنز، ای میل اور ویب سائٹس کے ذریعے برانڈ پیغام کی تقسیم کے ارد گرد ہیں۔

آج، ڈیجیٹل مارکیٹنگ اکثر ایک سے زیادہ چینلز پر تیزی سے تبادلوں پر مبنی پیغامات کے ساتھ گاہکوں تک پہنچنے پر توجہ مرکوز کرتی ہے کیونکہ وہ سیلز فنل کو نیچے لے جاتے ہیں۔ مثالی طور پر، مارکیٹنگ ٹیمیں اپنے حتمی مقصد تک پہنچنے میں ان پیغامات اور/یا چینلز میں سے ہر ایک کے کردار کو ٹریک کرنے کے قابل ہوں گی۔

ڈیجیٹل مارکیٹنگ اثاثوں کی مثالیں۔

مختصراً، ڈیجیٹل مارکیٹنگ اثاثہ کوئی بھی ٹول ہے جسے آپ آن لائن استعمال کرتے ہیں۔ یہاں کچھ زیادہ عام مثالیں ہیں:

سوشل میڈیا پروفائلز
ویب سائٹ
تصاویر اور ویڈیو مواد
بلاگ پوسٹس اور ای بکس
جائزے اور گاہک کی تعریف
برانڈڈ لوگو، تصاویر، یا شبیہیں۔

یہ بھی پڑھیں: کلاسیفائیڈ اشتہار کو کار آمد بنانے کے پانچ طریقے

 

ڈیجیٹل مارکیٹنگ پلیٹ فارم

گارٹنر نوٹ کرتا ہے کہ جدید کاروبار کے تناظر میں، پلیٹ فارم وہ ٹولز ہیں جو متعدد کاروبار یا ٹیکنالوجی کی صلاحیتیں فراہم کرتے ہیں۔ اگرچہ ایک کاروباری ضرورت کے اندر مخصوص فنکشنز کو حل کرنے کے لیے ٹولز موجود ہیں، جیسے کہ سوشل میڈیا اپ ڈیٹس کو اکیلے شیڈول کرنے کے لیے ایک ٹول، پلیٹ فارمز ان ضروریات میں متعدد افعال کی حمایت کرتے ہیں۔ پلیٹ فارم عام طور پر APIs، انضمام، اور دیگر ایپلیکیشنز یا ڈیٹا کے ذرائع کے ساتھ شراکت داری کے ساتھ افعال کے زیادہ وسیع سیٹ کو فعال کرتے ہیں۔

اب، آئیے ابتدائی سوال پر نظرثانی کرتے ہیں۔ ڈیجیٹل مارکیٹنگ پلیٹ فارم کیا ہے؟ ایک ڈیجیٹل مارکیٹنگ پلیٹ فارم ایک ایسا حل ہے جو انٹرنیٹ پر مارکیٹنگ کے دائرے میں مختلف افعال کی حمایت کرتا ہے۔ گارٹنر کے مطابق، یہ نوٹ کرنا ضروری ہے کہ پلیٹ فارم کے طور پر درجہ بندی کرنے کے لیے، حل ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے ہر جزو کو سپورٹ کرنے کا دعویٰ نہیں کر سکتا – بلکہ میڈیا کی خریداری، کارکردگی کی پیمائش اور اصلاح، اور برانڈ ٹریکنگ جیسی فعالیت کا احاطہ کرے گا۔ تاہم، یہ مارکیٹنگ کی دیگر کوششوں جیسے SEO، سوشل میڈیا کا احاطہ نہیں کر سکتا۔
ڈیجیٹل مارکیٹنگ کیوں ضروری ہے؟

ڈیجیٹل مارکیٹنگ بڑھ رہی ہے – 2019 میں پہلی بار روایتی مارکیٹنگ پر خرچ سے زیادہ۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ صارفین آن لائن چینلز پر تیزی سے موجود ہیں۔ ٹیکنالوجی کے اس بڑھتے ہوئے استعمال کے ساتھ، ڈیجیٹل مارکیٹنگ پلیٹ فارم ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی دنیا کے لیے ضروری ہو گئے ہیں۔ ٹیکنالوجی کی ترقی جیسے کہ AI اور مشین لرننگ، مارکیٹرز کو اس مارکیٹنگ ٹیکنالوجی سے بہتر طور پر لیس بناتی ہے جس کی انہیں ڈیجیٹل آلات پر صارفین تک صحیح وقت پر پہنچنے کی ضرورت ہوتی ہے۔ یہ روایتی مارکیٹنگ کے طریقوں کے خلاف ہے – جن کی منصوبہ بندی اور پہلے سے اچھی طرح سے رکھی جانی چاہیے۔ فیس بک، انسٹاگرام، ٹک ٹاک، اور بلاگز جیسے پلیٹ فارمز نے اب ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی جگہ پر قبضہ کر لیا ہے۔ مندرجہ ذیل پر غور کریں:

دنیا میں 7.7 بلین لوگ ہیں اور 4.4 بلین لوگ انٹرنیٹ استعمال کرتے ہیں۔
تقریباً 30 فیصد صارفین برانڈز کے ساتھ سوشل چینلز کے ذریعے بات چیت کرنے کی بجائے اسٹور پر جانے کو ترجیح دیتے ہیں۔

مسابقتی ہونے کے لیے، تنظیموں کو ڈیجیٹل چینلز اور آلات پر موجود ہونا ضروری ہے۔ تاہم، اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ آف لائن چینلز کو یکسر نظر انداز کر دیا جائے۔ صارفین کے مطالبات کو پورا کرنے کا بہترین طریقہ اومنی چینل کی موجودگی ہے – جو آف لائن اور ڈیجیٹل عناصر کو یکجا کرتا ہے۔

یہاں کچھ اور وجوہات ہیں جن کی وجہ سے ڈیجیٹل پلیٹ فارم آپ کے کاروبار کا اثاثہ بن سکتے ہیں:

آپ تمام پلیٹ فارمز پر اپنی تنظیم کی نمائندگی کرنے کے لیے ایک آن لائن کمیونٹی بنا سکتے ہیں۔
صارفین اور پروڈیوسروں کے درمیان ذاتی نوعیت کا تبادلہ۔
صارفین کی اپیل کو بڑھاتا ہے اور خریداروں اور بیچنے والوں کے درمیان اعتماد قائم کرتا ہے۔
API کا استعمال تیسرے فریق کو صارفین کے تبادلے میں سہولت فراہم کرنے کی اجازت دیتا ہے۔

ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے اقدامات کو بروئے کار لا کر، آپ کی تنظیم ایک زیادہ مربوط، کسٹمر پر مبنی پروگرام تشکیل دے سکتی ہے جو آپ کے کلائنٹس کے لیے زیادہ سے زیادہ فوائد فراہم کرتا ہے۔ ڈیجیٹل مارکیٹنگ پلیٹ فارم کمپنی کے اہداف کی آسانی سے پیمائش اور ایڈجسٹمنٹ کے لیے بھی فائدہ مند ثابت ہو سکتے ہیں اور آپ کو سرمایہ کاری پر بہتر منافع دلاتے ہیں۔ یہ پلیٹ فارمز اور اقدامات خریداری کے بعد بھی جاری مصروفیت کے دروازے کھولتے ہیں، جو مارکیٹنگ ٹیموں کو برانڈ کی وفاداری کو زیادہ مؤثر طریقے سے فروغ دینے اور کسٹمر کی برقراری کو بہتر بنانے میں مدد کر سکتے ہیں۔

مثالوں کے ساتھ ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی حکمت عملیوں کی 8 اقسام

ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے 8 عام پلیٹ فارمز میں سوشل میڈیا، اثر انگیز مارکیٹنگ، مواد کی مارکیٹنگ، ای میل، سرچ انجن آپٹیمائزیشن (SEO)، پے فی کلک (PPC)، ملحقہ، اور موبائل شامل ہیں۔ آئیے ہر ایک پر گہری نظر ڈالیں:

1. سوشل میڈیا مارکیٹنگ پلیٹ فارمز

آج کے صارفین سوشل میڈیا پلیٹ فارمز جیسے انسٹاگرام، فیس بک، لنکڈ ان اور اسنیپ چیٹ پر بہت زیادہ انحصار کرتے ہیں۔ اس لیے یہ ضروری ہے کہ تمام اکاؤنٹس میں برانڈز فعال ہوں۔ ان اعدادوشمار پر غور کریں:

اوسط صارفین کے پاس تقریباً 8 سوشل میڈیا اکاؤنٹس ہیں۔
سوشل میڈیا پر فی شخص فی دن اوسطاً 2 گھنٹے اور 22 منٹ خرچ ہوتے ہیں۔
5.11 بلین لوگوں میں سے جن کے پاس فون ہے، 3.26 بلین اسے استعمال کرتے ہوئے سوشل میڈیا تک رسائی حاصل کرتے ہیں۔
لوگ اپنے جاگنے کے وقت کا تقریباً 1/7واں حصہ سوشل پلیٹ فارمز پر گزارتے ہیں۔

سوشل میڈیا پلیٹ فارمز مارکیٹرز کو متعدد طریقوں سے اپنے امکانات تک پہنچنے کی اجازت دیتے ہیں۔ سب سے پہلے، مارکیٹنگ ٹیمیں ان چینلز کو بامعاوضہ اشتہارات اور سپانسر شدہ مواد کی تقسیم کے لیے استعمال کر سکتی ہیں۔ ہر پلیٹ فارم میں مارکیٹنگ ٹیموں کے لیے بامعاوضہ اشتہاری مہمات بنانے اور صارفین کو سیگمنٹ کرنے کا ایک طریقہ ہوتا ہے تاکہ یہ اشتہارات ہدفی سامعین کے اراکین کی فیڈز پر ظاہر ہوں۔ اگرچہ ہر پلیٹ فارم مختلف ہوتا ہے، لیکن زیادہ تر کے پاس ایسی صلاحیتیں ہوتی ہیں جو مارکیٹنگ ٹیموں کو مقام، ملازمت کے عنوان، دلچسپیوں، عمر وغیرہ کی بنیاد پر اشتہارات لگانے کی اجازت دیتی ہیں۔

bTnhZPAtj fPOHoqBUKTgNaCiGLT7p5 rxHmU5mOO5IYDmk1SFtBxHpYEvhmO3BJb2TB0cXBZIdRkT2gdmTpKJXGcY 9hOVYERF ZBe7i1DuFjZ1u9kKwB ڈیجیٹل مارکیٹنگ پلیٹ فارم کیا ہے؟

Credit

سوشل میڈیا آپ کے پیروکاروں کو باضابطہ طور پر مصنوعات یا وسائل کو فروغ دینے اور صارفین کے ساتھ مشغول ہونے کا ایک بہترین طریقہ ہے۔ امکانات ہیں، جو لوگ سوشل میڈیا پر آپ کے برانڈ کی پیروی کرتے ہیں، انھوں نے ماضی میں آپ سے خریداری کی ہو گی۔ سوشل میڈیا پر ان کے ساتھ بات چیت کرنا یا کسٹمر سروس پر مبنی سوالات کا جواب دینا برانڈ کے ساتھ مسلسل مشغولیت کو یقینی بنانے اور مثبت تجربات اور کسٹمر کی وفاداری کو فروغ دینے کا ایک بہترین طریقہ ہے۔

Domino’s Pizza customer service on Twitter

 

Credit

ٹویٹر پر ڈومینو پیزا کسٹمر سروس

آخر میں، مارکیٹنگ ٹیمیں اپنا برانڈ بنانے اور ایک آواز قائم کرنے کے لیے سوشل میڈیا کا استعمال کر سکتی ہیں جو ان کی پیروی اور اشتراک کے لیے مقبول ہو سکتی ہے۔ مثال کے طور پر، وینڈی کے فلپ اور مضحکہ خیز لہجے نے انہیں ٹوئٹر پر غیرمعمولی طور پر مقبول بنا دیا ہے، عام طور پر لائکس، ری ٹویٹس اور جوابات حاصل کر کے۔

Wendy’s customer service on Twitter

Credit

2. متاثر کن مارکیٹنگ

ہدف کے سامعین تک پہنچنے کے لیے ڈیجیٹل چینلز کو استعمال کرنے کا ایک اور مؤثر طریقہ اثر انگیز مارکیٹنگ ہے۔ برانڈز مشہور شخصیات، سائٹس، یا دوسروں کے ساتھ شراکت داری کر سکتے ہیں جو اپنے شعبے کے ماہر سمجھے جاتے ہیں، جو ایک جیسی اقدار کا اشتراک کرتے ہیں۔ اس کے بعد برانڈز برانڈڈ مواد اور پیشکشوں کے ساتھ ان متاثر کن پیروکاروں تک پہنچ سکتے ہیں۔ بہت سے مارکیٹرز نے متاثر کن مارکیٹنگ کے ساتھ کامیابی حاصل کی ہے، 10 میں سے 9 نے نوٹ کیا کہ یہ ان کے استعمال کردہ دوسرے چینلز سے ایک جیسا یا بہتر تھا۔ مزید برآں، 2 میں سے 1 خواتین نے ایک اثر انگیز شخص کی سفارش پر خریداری کا فیصلہ کیا۔

یہاں متاثر کن مارکیٹنگ کی ایک مثال ہے: GoPro نے کولوراڈو میں مقیم اس اثر انگیز، لوکی کے ساتھ شراکت کی، جس کے پیروکاروں میں بہت سے بیرونی شائقین شامل ہیں۔ اس نے ان کے پروڈکٹ کو اپنے ہدف کے سامعین کے سامنے رکھا، ایک ہم خیال، قابل اعتماد ذریعہ کی سفارش کے ساتھ۔

Loki on Instagram

Credit

3. ای میل مارکیٹنگ

ای میل مارکیٹنگ کی مہمات تنظیموں کو امکانات اور گاہکوں کے ساتھ جڑے رہنے کی اجازت دیتی ہیں، انہیں اپنی مرضی کے مطابق نیوز لیٹر یا پیشکشیں ماضی کی خریداری کی تاریخ یا برانڈ کی مصروفیات کی بنیاد پر بھیجتی ہیں۔ اگر کسی فرد نے آپ کے کچھ برانڈڈ ٹچ پوائنٹس کے ساتھ تعامل کیا ہے – جیسے کہ ان اشیاء پر 10 فیصد کی چھوٹ کے لیے ایک ای میل پیشکش جن پر وہ غور کر رہے ہیں، یا مفت شپنگ – یہ بالآخر تبدیلی لاتا ہے۔ تقریباً 60% صارفین کا کہنا ہے کہ ای میل ان کی خریداری کے فیصلوں میں ایک کردار ادا کرتی ہے۔ مزید برآں، ٹرانزیکشنل ای میلز کے سبسکرائبرز کے کھولے جانے کا زیادہ امکان ہے۔

4. مواد کی مارکیٹنگ

مواد کی مارکیٹنگ مارکیٹنگ ٹیموں کو اپنے صارفین کے سوالات کے جوابات دینے میں متحرک رہنے کی اجازت دیتی ہے۔ مارکیٹنگ ٹیمیں خریدار کے سفر کے تینوں مراحل میں سوالات کے جوابات دینے یا صارفین کو سیاق و سباق فراہم کرنے کے لیے مواد، ویڈیوز اور دیگر اثاثے تخلیق کرتی ہیں:

آگاہی کا مرحلہ: خریدار کو احساس ہوتا ہے کہ انہیں ضرورت ہے۔
غور کرنے کا مرحلہ: خریدار اس ضرورت کو پورا کرنے کے لیے ایک طریقہ کار کا تعین کرتا ہے۔
فیصلے کا مرحلہ: خریدار ضرورت کو پورا کرنے کے لیے کسی پروڈکٹ/سروس کو خریدنے کا فیصلہ کرتا ہے۔

مثال کے طور پر، ایک صارف محسوس کر سکتا ہے کہ انہیں جم میں پہننے کے لیے نئے جوتے کی ضرورت ہے۔ ایکٹیو ویئر کمپنی کی مارکیٹنگ ٹیم اس بارے میں ایک ٹکڑا تیار کر سکتی ہے کہ آپ کو چلانے والے جوتے سے کن خصوصیات کی ضرورت ہے، اگر آپ طاقت کی تربیت پر توجہ مرکوز کرتے ہیں تو آپ کی ضرورت کے برعکس۔ اس مواد کو دیکھ کر، خریدار طے کرتا ہے کہ اسے چلانے والے جوتوں کا ایک جوڑا چاہیے جو اس معیار پر پورا اترتا ہو۔ مواد کا ایک اور ٹکڑا سب سے زیادہ مقبول چلانے والے جوتے اور ان کی قیمتوں کو دکھا سکتا ہے۔ ایک بار جب وہ ان عوامل پر تعلیم حاصل کر لیتے ہیں، تو وہ فیصلہ کرتے ہیں۔ آپ کے برانڈ کی طرف سے پیش کردہ رہنمائی کا امکان ہے کہ وہ آپ سے خریداری کریں۔ مواد کی مارکیٹنگ اکثر مارکیٹنگ کی دیگر اقسام کے مقابلے میں کم مہنگی ہوتی ہے، جبکہ تقریباً 3 گنا زیادہ لیڈز تیار کرتی ہے۔

5. سرچ انجن آپٹیمائزیشن (SEO) مارکیٹنگ

سرچ انجن کی اصلاح اکثر مواد کی مارکیٹنگ کے ساتھ ہاتھ میں جاتی ہے۔ جب مندرجہ بالا مثال سے صارف تحقیق کر رہا ہے کہ کون سے جم کے جوتے خریدے جائیں، تو وہ شاید گوگل پر ظاہر ہونے والے پہلے تین نتائج میں سے کسی ایک پر کلک کریں گے۔ اس بات کو ذہن میں رکھتے ہوئے، ایتھلیٹک جوتے کی مارکیٹنگ ٹیم اس بات کو یقینی بنانا چاہتی ہے کہ ان کا مضمون ان اعلیٰ نتائج میں ظاہر ہو۔ یہ صارف کے تجربے کے لیے مواد کو بہتر بنا کر اور اس بات کو یقینی بنا کر کیا جاتا ہے کہ تکنیکی عناصر موجود ہیں تاکہ سرچ انجن کرالر اس مواد کو آسانی سے تلاش اور انڈیکس کر سکیں۔

Top search engine results are often dictated by SEO

سرفہرست سرچ انجن کے نتائج اکثر SEO کے ذریعہ مرتب کیے جاتے ہیں۔

6. ادائیگی فی کلک (PPC)

پے فی کلک ادا شدہ اشتہارات کی ایک شکل ہے جو مارکیٹنگ ٹیموں کو بنیادی طور پر اپنی ویب سائٹ پر ٹریفک خریدنے کی اجازت دیتی ہے۔ مارکیٹرز ویب سائٹس یا سرچ انجن جیسے گوگل اور مائیکروسافٹ بنگ پر اشتہارات لگاتے ہیں اور ہر بار اشتہار پر کلک کرنے پر فیس ادا کرتے ہیں۔ یہ اشتہارات اکثر تلاش کے نتائج کے صفحہ کے اوپر ظاہر ہوتے ہیں، اور عام طور پر مخصوص مطلوبہ الفاظ پر بولیوں کے ذریعے متعین ہوتے ہیں، جب کہ ویب سائٹس پر بینر اشتہارات میں عموماً قیمتیں مقرر ہوتی ہیں۔

PPC ads are often shown at the top of search engine results

PPC اشتہارات اکثر سرچ انجن کے نتائج کے اوپر دکھائے جاتے ہیں۔

7. ملحق مارکیٹنگ

ملحقہ مارکیٹنگ ریفرل پروگراموں کی طرح ہے، اس میں معاہدے کے تحت باہر کے افراد یا کمپنیوں کے ساتھ کام کرنا شامل ہے کہ وہ ہر فروخت سے کمیشن کے عوض آپ کی پروڈکٹ کو فروغ دیں جو ان کی کوششوں سے منسوب کیا جا سکتا ہے۔ یہ اخراجات کو کم کرنے اور پروموشن کے کچھ بھاری لفٹنگ کو آؤٹ سورس کرنے کا ایک طریقہ ہے، تاہم، آپ اپنے برانڈ کی ساکھ کسی اور کے ہاتھ میں دے رہے ہیں، لہذا اس قسم کی مارکیٹنگ کے لیے اکثر زیادہ وسیع نگرانی اور ٹریکنگ کی ضرورت ہوتی ہے۔

8. موبائل مارکیٹنگ

موبائل مارکیٹنگ کے اقدامات میں اوپر ذکر کی گئی بہت سی ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی حکمت عملی شامل ہو سکتی ہے، اور عام طور پر ٹیکسٹ میسجز، سوشل میڈیا، ای میل، پش نوٹیفیکیشنز اور موبائل ایپلیکیشنز کے امتزاج سے فائدہ اٹھائیں گے۔ موبائل مارکیٹنگ کی اہمیت بڑھ رہی ہے، کیونکہ یہ توقع ہے کہ 2024 تک، موبائل خریداروں کی تعداد تقریباً 187.5 ملین صارفین تک پہنچ جائے گی۔ موبائل کی طرف واضح اقدام کے ساتھ، مارکیٹرز کو یہ سوچنے کی ضرورت ہے کہ وہ موبائل کے لیے اپنی موجودہ مارکیٹنگ کی کوششوں کو کس طرح بہتر بنا سکتے ہیں تاکہ ایک ہموار اور صارف دوست تجربہ فراہم کر سکیں۔

ڈیجیٹل مارکیٹنگ پلیٹ فارم کے فوائد کیا ہیں؟

ڈیجیٹل مارکیٹنگ پلیٹ فارمز ایک ہی حل میں کئی فنکشنز پر محیط ہوتے ہیں – جس سے مارکیٹنگ ٹیموں کو اپنی مہمات کے بارے میں مزید مربوط / جامع نظریہ حاصل کرنے کی اجازت ملتی ہے۔ ڈیجیٹل مارکیٹنگ پلیٹ فارم کا انتخاب کرتے وقت، صحیح مارکیٹنگ انتساب سافٹ ویئر فراہم کنندہ کے ساتھ شراکت کے درج ذیل فوائد پر غور کریں:

1. خرچ کو ٹریک کریں اور مختص کریں۔

بہت سے مارکیٹرز اس بات کا تعین کرنے کے لیے جدوجہد کرتے ہیں کہ کون سے چینلز سب سے زیادہ قیمت پر چل رہے ہیں، اور اس لیے انہیں کس پر زیادہ خرچ کرنا چاہیے۔ یہ چیلنج ڈیجیٹل چینلز کی بڑھتی ہوئی وسیع اقسام کی وجہ سے مزید بڑھ گیا ہے جس میں انہیں موجود ہونے کی ضرورت ہے۔ اس بات کو ذہن میں رکھتے ہوئے، مارکیٹنگ ٹیموں کو ایک ایسے پلیٹ فارم کا فائدہ اٹھانا چاہیے جو جدید ترین انتساب ماڈلنگ کا استعمال کرے۔ اس سے انہیں متعدد ڈیجیٹل چینلز پر خرچ اور کامیابی کی شرحوں کے بارے میں بصیرت ملے گی، اور اشتہار کے اخراجات کو بہتر بنانے کے طریقے کے بارے میں قابل عمل تجاویز۔

انتساب کے ماڈلز کی بہت سی قسمیں ہیں – اور اگر آپ کی ٹیم پرانے ماڈلز استعمال کر رہی ہے (جیسے آخری کلک انتساب)، تو آپ اپنے ڈیجیٹل چینلز سے زیادہ سے زیادہ فائدہ اٹھانے کے مواقع سے محروم ہو سکتے ہیں۔ ڈیجیٹل مارکیٹنگ ٹول کا استعمال کرتے ہوئے، مارکیٹنگ ٹیموں کو انتساب ماڈلنگ کی تازہ ترین صلاحیتوں، جیسے کہ متحد پیمائش حاصل کرنے کا زیادہ امکان ہوتا ہے۔

2. تبادلوں کو بڑھانے کے لیے صحیح اشتہارات

صحیح ڈیجیٹل مارکیٹنگ پلیٹ فارم کے ساتھ، آپ اس بات کی بہتر تفہیم حاصل کر سکتے ہیں کہ پلیٹ فارمز پر آپ کے صارفین کے ساتھ کس قسم کا مواد گونجتا ہے۔ یہ مارکیٹرز کو یہ سمجھنے کی اجازت دیتا ہے کہ کون سے آواز اور تخلیقی عناصر سب سے زیادہ مشغولیت حاصل کرتے ہیں۔

یہ پلیٹ فارم مزید جامع صارف پروفائلز بنانے میں بھی مدد کر سکتے ہیں جو مارکیٹرز کو یہ سمجھنے میں مدد کرتے ہیں کہ ان کے ہدف والے سامعین کو اشتہار کب دکھانا ہے اور کس ڈیوائس پر۔

3. معیار اور مقداری نتائج کو آپس میں جوڑیں۔

صحیح ڈیجیٹل مارکیٹنگ پلیٹ فارم آپ کو ذرائع ابلاغ کی منصوبہ بندی کرنے، تمام چینلز پر اپنے برانڈ کو ٹریک کرتے ہوئے، نئی اشتہاری تکنیکوں کا فائدہ اٹھاتے ہوئے یا میڈیا کی خریداری کرتے وقت آمدنی بڑھانے کے لیے بہتر انتخاب کرنے میں مدد کرے گا۔ اس کا ایک بڑا حصہ مارکیٹرز کو براہ راست جوابی مہمات اور مزید معیاری مہمات، جیسے برانڈ کی تعمیر دونوں کو سمجھنے میں مدد فراہم کرنا ہے۔ ڈیجیٹل مارکیٹنگ پلیٹ فارمز ان کی جانچ کرنے کے لیے KPIs کو تیار کرنے میں مدد کر سکتے ہیں، اور میٹرکس فراہم کر سکتے ہیں کہ وقت کے ساتھ ان کی قدر کا موازنہ کیسے ہوتا ہے۔

ڈیجیٹل مارکیٹنگ پیمائش پلیٹ فارم میں کیا تلاش کرنا ہے۔

ایک ڈیجیٹل مارکیٹنگ پیمائش کا پلیٹ فارم یہ سمجھنے کے لیے اہم ہے کہ مہم میں کیا کام کر رہا ہے یا نہیں کر رہا ہے۔ جب یہ تعین کرنے کی کوشش کر رہے ہوں کہ کون سا پیمائشی پلیٹ فارم آپ کی ضروریات کے لیے بہترین ہے، تو ذہن میں رکھنے کے لیے متعدد تحفظات ہیں:

ڈیٹا صاف کریں۔

مارکیٹنگ کی حکمت عملی کو بروقت، نمائندہ ڈیٹا پر تیار کرنے کی ضرورت ہے۔ وہ تنظیمیں جو ڈیٹا کے معیار کو ترجیح نہیں دیتی ہیں اور ڈیٹا کے معیار کے سخت معیارات پر عمل کرتی ہیں وہ اچھے سافٹ ویئر پارٹنر نہیں بنیں گی۔ یہ خاص طور پر درست ہے اگر آپ ان پارٹنرز پر انحصار کرتے ہیں تاکہ آپ اپنی تنظیم کے ڈیٹا کو دوسرے اور تیسرے فریق کے ڈیٹا کے ذرائع سے بڑھا سکیں۔

تیسرے فریق کے ساتھ تعلقات

میڈیا کے اخراجات اور بجٹ مختص کرتے وقت، آپ کے تیسرے فریق سافٹ ویئر فراہم کنندہ کے تعلقات پر غور کرنا ضروری ہے – آپ کے میڈیا پلانز کو اضافی سیاق و سباق فراہم کرنے کے لیے ان کا دوسرے ٹولز یا ڈیٹا کے ذرائع کے ساتھ انضمام ہوسکتا ہے۔ اگر آپ میڈیا پلان بنانے کے لیے ڈیجیٹل مارکیٹنگ پلیٹ فارم استعمال کر رہے ہیں، تو گاہک کو مزید مکمل نظریہ فراہم کرنے کے لیے ان تعلقات کا فائدہ اٹھایا جا سکتا ہے۔ مثال کے طور پر، اگر کسی پلیٹ فارم کا ٹیلی ویژن نیٹ ورکس یا میگزینز کے ساتھ تعلق ہے، تو آپ کی تنظیم اس سبسکرپشن ڈیٹا کو استعمال کر سکتی ہے تاکہ یہ بہتر طور پر سمجھ سکیں کہ آپ کے آف لائن اشتہارات کس کے سامنے آئے ہیں۔

مہمات کو مجموعی طور پر دیکھنے کی صلاحیت

آپ کی تنظیم ممکنہ طور پر آن لائن اور آف لائن مہم چلا رہی ہے، لہذا آپ کا مارکیٹنگ پلیٹ فارم صرف ڈیجیٹل مہمات کی پیمائش تک محدود نہیں ہونا چاہیے۔ ایک ایسے حل میں سرمایہ کاری کریں جو فراہم کرنے کے لیے دونوں کو مدنظر رکھ سکے۔

آپ کو انتہائی درست بصیرت اور منافع بخش سفارشات کے ساتھ۔

مارکیٹنگ انتساب ماڈل

تمام مارکیٹنگ انتساب ماڈل یکساں طور پر نہیں بنائے جاتے ہیں۔ اگر آپ کا حل متحد مارکیٹنگ پیمائش کا فائدہ نہیں اٹھا رہا ہے، تو آپ کی میراث، پرانے پیمائش کے ماڈل غلط سفارشات دے سکتے ہیں۔ مثال کے طور پر، اگر پلیٹ فارم میڈیا مکس ماڈلنگ یا سنگل ٹچ انتساب کا استعمال کر رہا ہے، تو آپ کی ٹیم مسلسل پرانے، تاریخی میٹرکس پر انحصار کرے گی، یا خریدار کے سفر سے متعلق اہم ڈیٹا غائب ہو سکتی ہے۔

ڈیجیٹل مارکیٹنگ پلیٹ فارمز بہترین وسائل ہیں کیونکہ برانڈز بہت سارے چینلز میں موجود رہنے کی کوشش کرتے ہیں اور اس بات کو یقینی بناتے ہیں کہ یہ موجودگی قیمت کو بڑھا رہی ہے۔ مارکیٹنگ ایوولوشن کے سنگل کلوزڈ لوپ پلیٹ فارم جیسے ٹولز مارکیٹرز کو ہر ٹچ پوائنٹ پر مہم کی کامیابی کے لیے ایک مکمل نقطہ نظر فراہم کر کے مارکیٹنگ کی کارکردگی، سیلز اور مصروفیت کی پیمائش اور بہتر بنانے کے قابل بناتے ہیں۔ میڈیا ایکسپوژرز، سیلز اور جغرافیائی محل وقوع جیسے دانے دار ڈیٹا کو ٹریک کرنے کی صلاحیت کے ساتھ، آپ قابل عمل بصیرت حاصل کر سکتے ہیں جو فیصلوں سے آگاہ کر سکتے ہیں اور مستقبل میں مارکیٹنگ کی کوششوں کی رہنمائی کر سکتے ہیں۔ پلیٹ فارم کو منتخب کرنے سے پہلے، اپنے اہداف اور KPIs کا تعین کریں تاکہ وہ پلیٹ فارم تلاش کیا جا سکے جو آپ کی کاروباری ضروریات کے مطابق درست فعالیت کا احاطہ کرتا ہو۔

RELATED ARTICLES

Basic Tajweed

Memorize Quran

Basic Quran Reading

Leave a Reply

Most Popular

Latest