Saturday, February 24, 2024
HomeArticlesDigital Marketingڈیجیٹل مارکیٹنگ کی حکمت عملی کیا ہے؟

ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی حکمت عملی کیا ہے؟

ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی حکمت عملی کیا ہے؟

What Is a Digital Marketing Strategy

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

کاروبار اور ٹیکنالوجی کے جدید دور میں، ایک مضبوط ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی حکمت عملی تنظیمی کامیابی کے لیے بالکل اہم ہے۔ ڈیجیٹل دنیا میں پروان چڑھنے والی کمپنیاں عام طور پر ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی حکمت عملیوں کی ترقی کے لیے اہم وسائل مختص کرتی ہیں۔ اس عمل میں، تنظیمیں مختلف ڈیجیٹل پلیٹ فارمز پر صارفین تک پہنچ سکتی ہیں، جس سے آمدنی میں مثبت اضافہ ہوتا ہے اور تبادلوں کی شرح میں اضافہ ہوتا ہے۔

اعلیٰ سطح کے نقطہ نظر سے، مارکیٹنگ کی حکمت عملی مخصوص مارکیٹنگ کے اہداف کی شناخت کا عمل ہے۔ مارکیٹنگ کی مجموعی حکمت عملی روایتی (پرنٹ، ریڈیو، براڈکاسٹ) اور ڈیجیٹل چینلز دونوں کے لیے قابل حصول اہداف کو اجاگر کرے گی۔ قائم کردہ حکمت عملیوں اور اہداف کا استعمال کرتے ہوئے، مجبور مارکیٹرز ان اسٹریٹجک اہداف کو حاصل کرنے کے لیے ضروری مارکیٹنگ کے مختلف حربوں کا جائزہ لیں گے۔

ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی حکمت عملی کیسی نظر آتی ہے؟

ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی حکمت عملی میں مخصوص اہداف کا جائزہ شامل ہے جو آن لائن چینلز کے ذریعے حاصل کیے جا سکتے ہیں۔ ایک ایسے دور میں جب بہت سے صارفین اپنے موبائل آلات پر کاروبار کرتے ہیں، ایک اچھی طرح سے عملدرآمد ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی حکمت عملی تنظیمی کامیابی کے لیے اہم ہو سکتی ہے۔

اس تناظر میں، کسی تنظیم کے میڈیا اثاثوں کی موجودہ حالت کا آڈٹ کرنا ضروری ہے۔ میکرو لینس کے ذریعے دیکھا گیا، اس کا مطلب ہے کہ مارکیٹرز کو اپنی تنظیم کے ملکیتی، ادا شدہ اور کمائے گئے میڈیا کا جائزہ لینے کی ضرورت ہے:

یہ بھی پڑھیں: کلاسیفائیڈ اشتہار کو کار آمد بنانے کے پانچ طریقے

Owned Media — ملکیتی میڈیا کسی بھی مواصلاتی چینلز کی نمائندگی کرتا ہے جس کی کوئی تنظیم مالک ہے اور اپنے مکمل کنٹرول میں چلتی ہے۔ ویب سائٹس اور بلاگز سے لے کر پوڈ کاسٹ اور ویڈیو چینلز تک، تنظیمیں کسی بھی مارکیٹنگ کی حکمت عملی یا حکمت عملی کے مطابق ہونے کے لیے ملکیتی میڈیا کا فائدہ اٹھا سکتی ہیں۔
پیڈ میڈیا – بامعاوضہ میڈیا سے مراد وہ مواد ہے جسے فریق ثالث مالک سے معاوضے کے بدلے میں دکھاتا ہے۔ سپانسر شدہ مواد سے لے کر اثر انگیز مارکیٹنگ اور ڈیجیٹل اشتہارات تک، بہت سی ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی حکمت عملیوں میں ادا شدہ میڈیا رائج ہے۔
کمایا ہوا میڈیا – حاصل شدہ میڈیا سے مراد فریق ثالث کا مواد ہے جو کمپنی یا برانڈ سے بالکل الگ ہے۔ ڈیجیٹل دنیا میں، اس قسم کی نمائش اکثر ایوارڈز، تعریفوں، جائزوں، یا صارف کے جمع کردہ مواد کی شکل میں ہوتی ہے۔
بالآخر، ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی حکمت عملی ڈیجیٹل دنیا میں ملکیت، ادا شدہ، اور کمائے گئے میڈیا کے اثرات کو زیادہ سے زیادہ کرنے کی کوشش کرے گی۔ نتیجتاً، یہ مارکیٹنگ کی حکمت عملیوں میں متعدد چینلز اور نقطہ نظر شامل ہوں گے – جس میں ویب سائٹ کے مواد اور بلاگز کے ساتھ ساتھ آن لائن اشتہارات، تعریفات اور جائزے شامل ہیں۔ دن کے اختتام پر، سوال میں کاروبار اور صنعت کی قسم کی بنیاد پر ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی حکمت عملی تبدیل ہو جائے گی۔

یہ بھی پڑھیں: ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی حکمت عملی

یہ بھی پڑھیں: آپ کے کاروبار کے لیے کلاسیفائیڈ اشتہار کیوں ضروری ہے

 مارکیٹنگ کی حکمت عملی یا مہمات سے کیسے مختلف ہے؟

جبکہ مارکیٹنگ کی حکمت عملی میں اہداف کی نشاندہی کرنا شامل ہے، مارکیٹنگ کی حکمت عملی ان مقاصد کو حاصل کرنے کے لیے درکار مخصوص اقدامات یا اقدامات کی نمائندگی کرتی ہے۔ مارکیٹنگ کی حکمت عملی بنانے کے عمل میں، منصوبہ بندی اور ٹائم لائنز کو بیان کرنے کے لیے حکمت عملی تیار کرنا بھی ضروری ہے۔ بصورت دیگر، مارکیٹنگ کی حکمت عملی کو درست طریقے سے انجام دینا اور مارکیٹنگ کے اہداف کو حاصل کرنا – اگر ناممکن نہیں تو – مشکل ہوسکتا ہے۔

اس بحث میں جانچنے کے لیے ڈیجیٹل مارکیٹنگ مہمات بھی بہت ضروری ہیں۔ ان ڈیجیٹل مہمات میں تنظیم کے تمام ڈیجیٹل چینلز پر مارکیٹنگ کی حکمت عملیوں پر عمل درآمد شامل ہے۔ ان مہمات کو انجام دینے کے لیے استعمال کیے جانے والے مارکیٹنگ کے حربے اکثر چینل، سامعین اور دیگر عوامل کے لحاظ سے مختلف ہوتے ہیں۔ لیکن ایک مؤثر ڈیجیٹل مارکیٹنگ مہم متعدد چینلز میں کافی حد تک ایک جیسے پیغام کی عکاسی کرے گی۔

ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی حکمت عملی کی کئی عام مثالیں کیا ہیں؟

ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے لاتعداد ہتھکنڈے موجود ہیں، جو اکثر مختلف تنظیمی اہداف اور مارکیٹنگ کی حکمت عملیوں کو پورا کرنے کے لیے ایڈجسٹ ہوتے ہیں۔ لیکن ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے کئی عام حربے ہیں جنہیں بہت سی تنظیمیں کامیابی کے ساتھ استعمال کرتی ہیں، بشمول:

سرچ انجن آپٹیمائزیشن (SEO) – SEO بڑے سرچ انجنوں میں درجہ بندی کو بہتر بنانے کے لیے مواد کو بہتر بنانے کی مشق سے مراد ہے۔ تمام ڈیجیٹل مواد کے ساتھ قائم کردہ SEO طریقوں پر عمل کرنے سے، تنظیمیں بڑے سرچ انجنوں کے ذریعے ممکنہ گاہکوں تک بہتر طریقے سے پہنچ سکتی ہیں۔
سوشل میڈیا مارکیٹنگ (SMM) – SMM صارفین تک پہنچنے اور کارپوریٹ پیغام رسانی کے لیے سوشل میڈیا نیٹ ورکس کو استعمال کرنے کی مشق ہے۔ وہ کاروبار جو سوشل میڈیا مارکیٹنگ کے حربوں کا مؤثر طریقے سے فائدہ اٹھاتے ہیں وہ اپنے پسندیدہ سوشل چینل کے ذریعے براہ راست صارفین تک پہنچ سکتے ہیں۔
ڈیجیٹل ایڈورٹائزنگ — ڈیجیٹل ایڈورٹائزنگ سے مراد مختلف آن لائن مقامات پر کمپنی کے اشتہارات کی جگہ ہے، بشمول سرچ انجن اور سوشل میڈیا نیٹ ورکس۔ تلاش کے نتائج اور پاپ اپ اشتہارات میں ادائیگی کی جگہ کا تعین ڈیجیٹل اشتہارات کی مثالیں ہیں۔
پے فی کلک (PPC) ایڈورٹائزنگ — PPC ایڈورٹائزنگ ڈیجیٹل ایڈورٹائزنگ کا ایک ذیلی سیٹ ہے جہاں کمپنیاں آن لائن ٹریفک چلانے کے لیے تیسرے فریق کی ویب سائٹ کے ساتھ اشتہارات لگاتی ہیں۔ لیکن اشتہار کی دوسری شکلوں کے برعکس، کمپنیاں صرف پی پی سی اشتہارات کے لیے ادائیگی کرتی ہیں جب صارف لنک پر کلک کرتا ہے۔
مواد کی مارکیٹنگ – مواد کی مارکیٹنگ ممکنہ گاہکوں کو نشانہ بنانے کے لیے کمپنی کے ملکیتی میڈیا چینلز کو استعمال کرنے کا عمل ہے۔ جب کمپنیاں ہائی کیو تخلیق اور پوسٹ کرتی ہیں۔

ality مواد کو مستقل بنیادوں پر، یہ درجہ بندی کو بہتر بنانے اور ان کی ویب سائٹ پر ٹریفک بڑھانے میں مدد کر سکتا ہے۔
ویب سائٹ مارکیٹنگ – مواد کی مارکیٹنگ کے دائرے میں، ایک تنظیم کی ویب سائٹ ایک انتہائی طاقتور ٹول ہے۔ جیو ٹارگٹڈ اور آپٹمائزڈ لینڈنگ پیجز بنا کر، ایک تنظیم اپنی صنعت کے اندر ایک سوچی سمجھی رہنما بن سکتی ہے اور مؤثر کال ٹو ایکشن میسجنگ کے ساتھ ممکنہ صارفین میں شامل ہو سکتی ہے۔
ای میل مارکیٹنگ – موجودہ یا ممکنہ سامعین کی بنیاد کے ساتھ مشغولیت بڑھانے یا گاہک کے تعلقات کو بڑھانے کے لیے استعمال کیا جاتا ہے۔ ای میل مارکیٹنگ کی خدمات ثابت شدہ کامیابی کے ساتھ ایک مضبوط ٹول ہیں۔
ڈاؤن لوڈ کے قابل مواد — ویب سائٹ کی حکمت عملی کا ایک ذیلی سیٹ، ڈاؤن لوڈ کے قابل مواد لیڈز بنانے کا ایک موثر طریقہ فراہم کرتا ہے۔ کمپنیاں اعلیٰ معیار کا مواد تیار کر سکتی ہیں جسے امکانات مفت میں ڈاؤن لوڈ کر سکتے ہیں، اس عمل میں رابطہ کی قیمتی معلومات فراہم کرتے ہیں۔
مجموعی طور پر، مارکیٹنگ کے بہت سے مختلف حربے ہیں جو تنظیمیں ہر ایک دن استعمال کرتی ہیں۔ کامیاب مارکیٹرز اہداف کو واضح طور پر شناخت کرنے کے قابل ہوتے ہیں اور پھر ان اہداف کو حاصل کرنے کے لیے مناسب حکمت عملی کا انتخاب کرتے ہیں، جبکہ مجموعی حکمت عملی، کاروباری ضروریات، اور بجٹ کی رکاوٹوں پر توجہ مرکوز رکھتے ہیں۔

میں ایک موثر ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی حکمت عملی کیسے وضع کر سکتا ہوں؟

جیسا کہ ذیل میں مزید تفصیل سے دریافت کیا گیا ہے، اس پانچ قدمی عمل پر عمل کرتے ہوئے ایک موثر ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی حکمت عملی بنانا ممکن ہے:

(1) SWOT تجزیہ کریں؛

(2) SMART کاروباری اہداف قائم کریں۔

(3) مارکیٹ کی تقسیم میں مشغول ہونا؛

(4) خریدار شخصیت بنائیں؛ اور

(5) بجٹ کی رکاوٹوں کی نشاندہی کریں۔

1. SWOT تجزیہ کروائیں۔

مارکیٹنگ کی حکمت عملی کا سنگ بنیاد، SWOT تجزیہ طاقت، کمزوریاں، مواقع اور خطرات کا مخفف ہے۔ اس نقطہ نظر سے، SWOT میں اندرونی (طاقت/کمزوریاں) اور بیرونی (موقع/خطرات) دونوں اجزاء شامل ہیں:

طاقتیں – طاقتیں اندرونی عوامل ہیں جو تنظیموں کو اپنے اہداف تک پہنچنے اور ممکنہ طور پر حد سے تجاوز کرنے میں مدد کرتے ہیں۔ طاقتوں کی مثالوں میں زیادہ فروخت اور منافع، گاہک کی وفاداری، طویل مدتی ملازمین، یا پرکشش برانڈ/کلچر شامل ہو سکتے ہیں۔
کمزوریاں — کمزوریاں اندرونی عوامل ہیں جو کاروبار کو اپنے مقاصد تک پہنچنے سے روکتے ہیں۔ کمزوریوں کی مثالوں میں غلط طریقے سے مارکیٹنگ کی گئی مصنوعات یا خدمات، صارفین کی باقاعدہ شکایات، ملازمین کی اعلیٰ سطح پر کاروبار، ناکافی فنڈنگ، یا سپلائی چین کے مسائل شامل ہو سکتے ہیں۔
مواقع – مواقع ممکنہ طور پر مثبت، بیرونی حالات کی نمائندگی کرتے ہیں جو مستقبل میں کسی تنظیم کی کامیابی میں مدد کر سکتے ہیں۔ مواقع کی مثالوں میں بدلتے ہوئے رویوں یا خواہشات، نئے قوانین یا قانون سازی، تجارتی معاہدے، یا محصولات/پابندیوں کا خاتمہ شامل ہو سکتا ہے۔
دھمکیاں – دھمکیاں ممکنہ طور پر منفی، بیرونی حالات کی نمائندگی کرتی ہیں جو مستقبل میں کسی تنظیم کو نقصان پہنچا سکتی ہیں۔ خطرات کی مثالوں میں لیبر مارکیٹ میں تبدیلیاں، سپلائی کے اخراجات میں اضافہ، یا نئی مسابقت/ٹیکنالوجی شامل ہو سکتی ہے۔

2. سمارٹ کاروباری اہداف قائم کریں۔

مارکیٹنگ کی حکمت عملی کے تناظر میں ایک اور مشہور مخفف، SMART سے مراد کاروباری اہداف ہیں جو مخصوص، قابل پیمائش، قابل حصول، متعلقہ اور بروقت ہیں۔ SMART کاروباری اہداف قائم کر کے، تنظیمیں اس بات کو یقینی بنانے میں مدد کر سکتی ہیں کہ ان کی مارکیٹنگ کی حکمت عملی مثبت سمت میں آگے بڑھے۔

SMART کاروباری اہداف قائم کرنے کے لیے، مارکیٹرز اور رہنماؤں کو درج ذیل سوالات کا جائزہ لینا چاہیے:

مخصوص — میں کیا حاصل کرنے کی کوشش کر رہا ہوں، یہ کیوں ضروری ہے، اور کیا ضرورت ہو گی؟
قابل پیمائش — میں آخری تاریخ کو پورا کرنے اور آخری مقصد کو پورا کرنے کے لیے پیش رفت کی پیمائش اور ٹریک کیسے کر سکتا ہوں؟
قابل حصول — دستیاب وسائل اور موجودہ رکاوٹوں کی بنیاد پر، کیا حتمی مقصد واقعی قابل حصول ہے؟
متعلقہ — موجودہ کاروباری ضروریات/حقائق اور مجموعی ماحول کی روشنی میں، کیا اس وقت آخری ہدف قابل قدر ہے؟
بروقت — میں آخری مقصد کی طرف پیش رفت کی کب توقع کر سکتا ہوں؟ مختصر، درمیانی، یا طویل مدتی کے مقابلے میں فوری طور پر کن فوائد کی توقع کی جاتی ہے؟

3. مارکیٹ کی تقسیم میں مشغول ہوں۔

مارکیٹ کی تقسیم عام طور پر ایک مؤثر ڈیجیٹل مارکیٹنگ حکمت عملی کا ایک اہم حصہ ہے۔ اس مشق میں کسی تنظیم کی ٹارگٹ مارکیٹ یا سامعین کو چھوٹے گروپوں میں تقسیم کرنا شامل ہے۔ پورے گاہک کی بنیاد کو قابل ہضم ٹکڑوں میں تقسیم کرنے سے، ہر مارکیٹ کے حصے کے لیے منفرد مارکیٹنگ کی حکمت عملی تیار کرنا آسان ہو جاتا ہے۔

مارکیٹ کی تقسیم کے دائرے میں، تنظیمیں عام طور پر چار اقسام کے ساتھ شروع ہوتی ہیں:

آبادیاتی – آبادیاتی تقسیم کاروبار سے صارف (B2C) سیاق و سباق میں ہوتی ہے اور ذاتی خصوصیات پر توجہ مرکوز کرتی ہے۔ ڈیموگرافک سیگمنٹیشن صارفین کو زمروں میں تقسیم کرنے کے لیے عمر، تعلیم، جنس، یا جغرافیہ جیسے عوامل کا استعمال کرتی ہے۔
فرموگرافک – فرموگرافک سیگمنٹیشن بزنس ٹو بزنس (B2B) سیاق و سباق میں ہوتا ہے اور تنظیمی خصوصیات پر توجہ مرکوز کرتا ہے۔ فرموگرافک سیگمنٹیشن کاروبار کو زمروں میں الگ کرنے کے لیے محصولات، صنعت، مقام، یا ملازمین کی تعداد جیسے عوامل کی جانچ کرتا ہے۔
سائیکوگرافک – سائیکوگرافک سیگمنٹیشن B2C یا B2B سیاق و سباق میں ہو سکتا ہے۔ سائیکوگرافک سیگمنٹیشن پیشہ کو الگ کرنے کے لیے شخصیت، آراء، اہداف، یا طرز زندگی جیسے عوامل کی جانچ کرتا ہے۔

زمروں میں pects.
طرز عمل – سلوک کی تقسیم B2C یا B2B سیاق و سباق میں ہوسکتی ہے۔ طرز عمل کی تقسیم امکانات کو زمروں میں الگ کرنے کے لیے خریداری کی تاریخ، برانڈ کی وفاداری، یا استعمال کے نمونوں جیسے عوامل کی جانچ کرتی ہے۔

4. خریدار شخصیت بنائیں

اکثر بازار کی تقسیم کے ساتھ استعمال کیا جاتا ہے، خریدار شخصیتیں خیالی پروفائلز ہیں جو گاہک کی نمائندگی کرتی ہیں۔ خریدار شخصیات خاص طور پر کسی کمپنی کے صارفین کو سمجھنے میں مدد کرنے میں مددگار ہوتی ہیں – چاہے وہ موجودہ، ممکنہ، یا مطلوبہ ہو۔ اسی طرح، خریدار کی شخصیتیں صنعت سے صنعت اور تنظیم سے تنظیم میں بہت مختلف ہوتی ہیں۔

جیسا کہ اوپر بیان کیا گیا ہے، مارکیٹرز کے لیے خریدار شخصیات کو مارکیٹ کی تقسیم کے اقدامات کے ساتھ متحد کرنا ایک عام عمل ہے۔ ایسا کرتے ہوئے، مارکیٹرز ڈیموگرافک، فرموگرافک، سائیکوگرافک اور رویے کے ڈیٹا کی بنیاد پر مثالی صارفین کے پروفائلز بنانے کی کوشش کرتے ہیں۔ اس طرح سے، تنظیمیں انفرادی طور پر اپنے پیغام رسانی، مصنوعات اور خدمات کو ہر ایک مختلف خریدار کی شخصیت اور مارکیٹ کے حصے سے مماثل بنا سکتی ہیں،

5. بجٹ کی رکاوٹوں کی نشاندہی کریں۔

بنیادی طور پر، ہر ذائقے کی تجارتی اور غیر منفعتی تنظیموں کو یہ یقینی بنانا چاہیے کہ وہ ایک مؤثر ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی حکمت عملی تیار کرنے کے لیے مناسب بجٹ بنائیں۔ یہاں تک کہ مارکیٹنگ کی بہترین حکمت عملیوں اور حکمت عملیوں کا انحصار مناسب نقد بہاؤ پر ہے۔ نتیجتاً، تنظیموں کے لیے یہ بہت ضروری ہے کہ وہ اپنے بجٹ کے بارے میں حقیقت پسندانہ طور پر سوچیں تاکہ یہ تعین کیا جا سکے کہ کون سے مارکیٹنگ کے حربے قابل حصول اور سستی ہیں۔

میری تنظیم کے لیے کس قسم کی ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی حکمت عملی بہترین ہے؟
ایک مثالی ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی حکمت عملی کے اجزاء تنظیم سے تنظیم تک بہت زیادہ اتار چڑھاؤ کر سکتے ہیں۔ سب کے بعد، مجموعی کاروباری ہدایات اور مخصوص مارکیٹنگ کے اہداف فرق کی عکاسی کریں گے، جو اکثر ثقافت، مصنوعات کی پیشکش، آمدنی کے اہداف اور اس طرح کی چیزوں پر مبنی ہوتے ہیں۔

لیکن متعدد حکمت عملیوں اور حکمت عملیوں کو SMART کاروباری اہداف اور منقسم خریدار شخصیات کے ساتھ ترتیب دینے سے، تمام اشکال اور سائز کے کاروبار ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے فوائد سے لطف اندوز ہو سکتے ہیں۔ اگرچہ صحیح فوائد ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی حکمت عملیوں اور حکمت عملیوں کے لیے وقف وسائل کی مقدار کی بنیاد پر مختلف ہوتے ہیں۔

سٹارٹ اپس اور چھوٹے کاروباروں کے لیے، ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی حکمت عملی ممکنہ طور پر تنظیمی اہداف کو پورا کرنے کے لیے سرمایہ کاری مؤثر حکمت عملی پر توجہ مرکوز کرے گی۔ یہ تنظیمیں ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے اہداف کو حاصل کرنے کے لیے کم قیمت پر SEO، SMM، اور مواد کی مارکیٹنگ کا فائدہ اٹھا سکتی ہیں۔ ان حربوں کے داخلے اور لاگت میں کم رکاوٹ ہر شکل اور سائز کی تنظیموں کو فائدہ اٹھانے کے قابل بناتی ہے۔

جیسے جیسے تنظیمیں بڑھتی ہیں، ان کی مارکیٹنگ اور اشتہاری بجٹ عام طور پر وسیع ہوتے جاتے ہیں۔ اس کے مطابق، مارکیٹنگ کی مؤثر حکمت عملیوں سے ممکنہ فوائد اوور لیپنگ مارکیٹنگ، اشتہارات، اور عوامی/سرمایہ کار تعلقات کی مہمات کے ذریعے تیزی سے بڑھ سکتے ہیں۔ یہ سب ایک ساتھ شامل کریں، اور وہ تنظیمیں جو ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے لیے اہم بجٹ اور وسائل وقف کرتی ہیں وہ زبردست انعامات حاصل کر سکتی ہیں۔

RELATED ARTICLES

Basic Tajweed

Memorize Quran

Basic Quran Reading

Most Popular

Latest