Saturday, February 24, 2024
HomeClassified Adsکلاسیفائیڈ اشتہارات کے ذریعے  اپنے بزنس لیڈز کو کیسے بڑھایا جائے۔

کلاسیفائیڈ اشتہارات کے ذریعے  اپنے بزنس لیڈز کو کیسے بڑھایا جائے۔

کلاسیفائیڈ اشتہارات کے ذریعے  اپنے بزنس لیڈز کو کیسے بڑھایا جائے۔

آپ کے کاروباری لیڈ جنریشن کے لیے کلاسیفائیڈ کا استعمال

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

کلاسیفائیڈ اشتہارات کاروباری مقاصد کے لیے لیڈ جنریشن میں اضافہ کر سکتے ہیں اور  www.statista.com   کے مطابق، پچھلے سال، امریکہ میں ڈیجیٹل لیڈ جنریشن کے اشتہارات کے اخراجات کا تخمینہ تقریباً 2.6 بلین امریکی ڈالر ہے۔ مسلسل ترقی کے ساتھ، یہ اعداد و شمار 2023 کے آخر تک 3.2 بلین تک پہنچنے کی پیش گوئی ہے۔ اپنے کاروبار کے لیے مزید لیڈز پیدا کرنے کے لیے کلاسیفائیڈ اشتہارات کا استعمال ایک ایسا موقع ہے جسے آپ کو لینے کی ضرورت ہے!

اگر آپ جانتے ہیں کہ لیڈ جنریشن کیا ہے تو آپ سمجھتے ہیں کہ اجنبیوں کو اپنی طرف متوجہ کرنے اور اسے لیڈز میں تبدیل کرنے کا عمل بار بار ہونے والی اور متواتر سرگرمیوں کا ایک مجموعہ ہے۔ کلاسیفائیڈ اشتہارات مصنوعات اور خدمات کو متعارف کرانے اور انہیں بڑے سامعین کے سامنے لانے کا ایک تیز اور موثر طریقہ ہیں۔ اگر آپ اپنے کلاسیفائیڈ اشتہارات کا استعمال کرکے لیڈ جنریشن کی حکمت عملی کا اطلاق کرتے ہیں تو زائرین ممکنہ گاہک بن سکتے ہیں۔ جب پوسٹ اور درست طریقے سے ٹریک کیا جاتا ہے تو آپ کو بہت ساری لیڈز مل سکتی ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: ڈیجیٹل مارکیٹنگ کیا ہے

یہ بھی پڑھیں: کلاسیفائیڈ اشتہارات کے ذریعے  اپنے بزنس لیڈز کو کیسے بڑھایا جائے۔

تو آئیے شروع کریں!

اعلی درجے کی کلاسیفائیڈ

نمایاں ہونے اور پہچانے جانے کے لیے، آپ کو ایک شاندار اشتہار بنانا چاہیے جسے نظر انداز نہ کیا جاسکے۔ اس پر کوئی فارمولہ نہیں ہے لیکن ثابت شدہ طریقے ہیں جو آپ کی رسائی کو بڑھا سکتے ہیں۔ سب سے پہلے صحیح کلاسیفائیڈ اشتہار کی سائٹ کا انتخاب کرکے شروعات کریں۔ مثلا www.etobs.com   اور پھر ایک بہترین اشتہار بنائیں جو آپ کے سامعین کو آپ کے کاروبار کے بارے میں بصیرت فراہم کرے۔

مطالعہ مقابلہ

اپنے حریفوں کا مطالعہ آپ کو دکھا سکتا ہے کہ دوسرے لوگ اپنے فائدے کے لیے کس طرح کلاسیفائیڈ د اشتہارات استعمال کر رہے ہیں، اور وہ کس قسم کے سامعین کے لیے چاہتے ہیں۔ ان کے نقطہ نظر کو سمجھیں اور ان میں جس چیز کی کمی ہے اس سے بچیں۔

کہاں پوسٹ کرنا ہے؟

پوسٹ کرنے کے لیے صحیح کلاسیفائیڈ ویب سائٹ کے انتخاب کی اہمیت کو کم نہ سمجھیں۔ مختلف ویب سائٹس پر تحقیق کریں اور ان کی بنیادی توجہ – کیا ان کی توجہ رئیل اسٹیٹ، عمومی کلاسیفائیڈ، جابز وغیرہ پر ہے، مثال کے طور پر، ہم یہ کہتے ہیں کہ آپ رئیل اسٹیٹ کے مقام پر لیڈ جنریشن حاصل کرنا چاہتے ہیں۔ مناسب جگہ تلاش کرکے شروع کریں جہاں لوگ رئیل اسٹیٹ کلاسیفائیڈ تلاش کرتے ہیں۔ ویب سائٹ کی خصوصیات کو اس جگہ پر مت چنیں جس پر وہ فوکس کرتے ہیں۔ بہتر رفتار کا صحیح سامعین کو مشغول کرنے کا امکان نہیں ہے۔ متعدد اشتہارات بنا کر ویب سائٹس کے ایک گروپ کے ساتھ تجربہ کریں اور نتائج کا حساب لگائیں۔ پھر اسے ان پر پوسٹ کرنے تک محدود کریں جو بظاہر لیڈ جنریشن فنل لگتے ہیں۔

مواد

چونکہ آپ لیڈ جنریشن کا کاروبار کرنے کے لیے کلاسیفائیڈ اشتہارات استعمال کرنا چاہتے ہیں تو مواد کو ہمیشہ فوکس، مختصر اور سب سے اہم ہونا چاہیے – تمام ضروری معلومات دیں۔ رابطے کی معلومات شامل کریں، ترجیحی طور پر رابطے کے ایک سے زیادہ طریقے، ایک ای میل، ٹیلی فون نمبر، اور اپنی ویب سائٹ کی تفصیلات شامل کریں تاکہ پیدا ہونے والی لیڈز کو مؤثر طریقے سے فالو اپ کیا جا سکے۔ عنوان سادہ اور دلکش ہونا چاہیے۔ اگر ممکن ہو تو چار سے چھ الفاظ استعمال کریں۔ عنوان پہلا تاثر ہے جو آپ کی پروڈکٹ دیتا ہے۔

آخر میں، جب بات مواد کی ہو تو شدید پروموشنل اشتہارات شائع کرنے سے گریز کریں۔ کلاسیفائیڈ کے ساتھ لیڈ جنریشن کا عمل شروع کرتے وقت، آپ کو اس بات پر توجہ مرکوز کرنی چاہیے کہ لوگ آپ کی مصنوعات سے کس طرح مستفید ہوں گے اور انہیں پیشکشوں پر بمباری کرنے کے بجائے ان کی ضرورت کیوں پڑے گی۔ مثال کے طور پر، انہیں دکھائیں کہ آپ کا پروڈکٹ کس طرح زندگی کے معیار کو بہتر بنائے گا یا ان کے اخراجات کو کم کرے گا۔

فیلڈ ٹیسٹنگ

کلاسیفائیڈ لیڈ جنریشن فیلڈ ٹیسٹنگ کے لیے بہترین آئیڈیاز ہیں۔ مختلف ڈیزائنز، متن اور پیغامات کے ساتھ چند ٹیمپلیٹس بنائیں جنہیں آپ بیک وقت شائع کر سکتے ہیں۔ آپ اس ویب سائٹ کو ٹریس کر سکتے ہیں جو سب سے زیادہ لیڈز پیدا کرتی ہے اور وہاں شائع کرنے پر توجہ مرکوز کر سکتی ہے۔ ٹیمپلیٹس کے ساتھ، آپ ٹیسٹ اشتہارات بنا سکتے ہیں جو آپ کی مصروفیت کا اندازہ لگانے میں مدد کر سکتے ہیں۔

عمل

ایک بار جب آپ اپنے اشتھارات کو شائع کرنے کے لیے تیار ہو جائیں، ٹیمپلیٹس کو روزانہ ایک مخصوص تعداد میں درجہ بند ویب سائٹس پر شائع کیا جانا چاہیے جن پر آپ پہلے ہی تحقیق کر چکے ہیں۔ پہلے سے، دیکھیں کہ آپ ان ویب سائٹس کی ٹریفک اور پیشرفت کو ٹریس کر سکتے ہیں۔ ایک شیڈول بنائیں جس پر آپ اور آپ کی ٹیم عمل کر سکیں۔ ملتے جلتے اشتہارات، اچھی ٹریفک، ویب موجودگی، اور قابل اعتماد پالیسیوں والی ویب سائٹس پر پوسٹ کریں۔

RELATED ARTICLES

Basic Tajweed

Memorize Quran

Basic Quran Reading

Leave a Reply

Most Popular

Latest